środa, 15 stycznia 2014

Wspomnienie i?

Witajcie!
Pamiętacie kiedy zaczęłyście robic to co robicie teraz?

Dokładnie nie pamiętam, ale wiem, że pierwsze co zrobiłam to była bransoletka z muliny. Wzór mam nadal ^^

Później jakoś zapomniało mi się o wszystkim i... No i!
W 3 klasie SP

No i powstały takie o zwykłe z kilko koralików, które ciągle mam i je noszę. Od tamtego czasu zmieniłam tylko bigle.

Oto one:




No taki efekt ^^

W sumie to kolczyki składają się z 5 koralików i nakładek w kształcie kwiatka. No i oczywiście szpilki i bigla :)

Na dzisiaj tyle. Pozdrawiam ^^ 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!