sobota, 4 stycznia 2014

Alice?

Witam.

Pierwsze co pomyślicie po zobaczeniu zdjęć to: "Co to ma wspólnego z Alice?"

Otóż idąc moimi krętymi drogami myśli dochodzimy do wniosku, że to jednak ma sens!

Zobaczcie zdjęcia:



Przed chwilką zobaczyliście złotego zęba. Troszkę się nad nim namęczyłam. 

Zrobiony tak jak kot. Cieniowane resztki.
Mam nadzieję, że Wam się podoba, ale teraz mój tok myślenia:

Zęby w tym złote pojawiły się w grze, która mi się bardzo spodobała - "Alice Madness Returns"
Gra ogólnie jest o Alicji w Krainie Czarów, tylko, z taką różnicą, że "Kraina Czarów" została zniszczona w wyniku śmierci rodziców Alice w pożarze domu.
Nie będę teraz w szczegóły się mieszać, ale ogółem chodzi o to, że w grze zbiera się zęby zwykłe i złote.

I to chyba tyle z powiązania.

Pozdrowionka. Paula.

1 komentarz:

  1. perfecta muela!!!!! Que tengas un maravilloso 2014!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!