sobota, 21 grudnia 2013

Gwiazkowo.

Witajcie! Dzisiaj postanowiłam wam zaprezentowac gwiazdki szydełkowe robione na specjalne zamówienie od wychowawcy mojej klasy. Gwiazdki wczoraj powędrowały do nauczycieli.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Miałam dokładnie 15 sekund na zdjęcia i do tego w fatalnym świetle.
Czas wykonania gwiazdki- 1h.
Szydełko - 0,9 mm.



Białe gwiazdki sztuk- 12
Czerwona dla pani dyrektor i wyjątkowa cieniowana, siedmioramienna dla wychowawcy.

Nigdy więcej! Od 2 tygodni mam uraz do gwiazdek. A jak wiecie do tego dochodzi jeszcze nienawiść do robienia świątecznych prac.

Prawdo podobnie nie będę miała już okazji wam złożyć życzeń, dlatego:
Chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych świąt i szczęśliwego roku 2014.
Do pisania w 2014r.
Paula.

2 komentarze:

  1. Świetne, ta cieniowana podoba mi się naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne- widać, że się napracowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!