niedziela, 10 listopada 2013

Szał na pandy powraca!

Witam!
Jak wam mija długi weekend?
Cóż ogółem do mnie powróciły słodkie biało-czarne miśki.
Pamietacie słuchawki i naszyjnik pandy? Do kolekcji dołączyła bluzka, która może nie wyszła idealnie, ale mnie się podoba.
Bez owijania w bawełnę, oto zdjęcia:


No i to w sumie tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się bluzka podoba. Oczywiście krytyka też nie jest zła. Liczę na waszą opinię, bo sama za bardzo nie wiem co o niej myślec. Mimo, tego co napisałam wyżej.

Pozdrawiam. Paula.

4 komentarze:

  1. Fajna ^^

    Ja też umieściłam pos o bluzce wykonanej przeze mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodka :D
    Zapraszam na rozdanie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Części ! Niedługo konkurs na moim blogu także zapraszam wszystkich do udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!