sobota, 26 października 2013

Koci telefon :D

Witajcie moje drogie!
Przestawiam wam pokrowiec na telefon w kształcie kota :)
Tak! Wróciłam do pisania nie wyśrodkowanj tylko od lewej. Tak jest chyba lepiej.
W sumie nie mam nic ciekawego do powiedzenia więc przejdę do zdjęć:


Troszkę koślawe ma oczka, ale to na razie pierwsza wersja, która będzie udoskonalana


Jeśli się przyglądniecie, zauważycie że jest kieszonka na drobnostki ( słuchawki, lustereczko itp. ) Pyszczek jest "klapką" a nosek guziczkiem.


Pokrowiec jest w całości wykonany na szydełku - pomysł własny.


W poprzednim poście mówiłam o tym, że zastanawiam się nad sprzedaży moich prac. Tak też będę sprzedawała o ile ktoś będzie chętny :) E-mail znajdziecie pod moim profilem na pasku bocznym. I w samym profilu.

Informuję jeszcze tylko, że mam nowego pomagiera. Oto on:


Ma na imię Konstanty i jest bratem Lili :) Tak się złożyło :)

To chyba tyle. Do napisania w następnym poście :) Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Jak juz pisałam fajne to XD A szczurek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczka dodają uroku tylko. Podziwiam, za cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokrowiec perfekcyjny w każdym calu *...*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!