niedziela, 8 września 2013

Walka ze światłem.

Ok. Witam was! Potworną walkę odbyłam! Gdy miałam zdjęcie z dobrym światłem, to je rozmazałam, a jak już nie rozmazuję, to słońce, zaszło i aparat się wyładował.
Dodaję wam zdjęcie w złym świetle i rozmazane.....

Wielce za to przepraszam Was.

Tak więc pierwsza praca z użyciem sylikonu!!! 

Oto zdjęcie nie rozmazane:


A tak wygląda kolorek :)


Myślę nad nowym nagłówkiem. Ładniejszym... i trochę bardziej stonowanym kolorystycznie.

A wy jak oceniacie??? 

Jeszcze raz przepraszam za zdjęcia ... :(

Pozdrawiam! Paula.

3 komentarze:

  1. Fajne. Jak na pierwszą prace bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne podoba mi się
    Zajdziesz na mojego bloga niedawno zaczęłam pisać i mam mało wyświetleń
    Roksanarabczon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!