czwartek, 26 września 2013

Szkatułka.

Witajcie! Oto wracam do was z  zaległymi pracami. W brew pozorom to nie było mnie z braku prac tylko z braku chęci. Ta... Lenistwo, które dopada zaraz po rozpoczęciu roku szkolnego chwyciło pewnie nie tylko mnie... Wybaczcie mi moi drodzy...

Przejdę może do tematu głównego.
Szkatułka. Wykonana w ramach podziękowania dla pewnej pani.

Zrobiłam 23 zdjęcia i te były najlepsze:




Szkatułka jest już u nowej właścicielki. Której jak słyszałam bardzo się podoba.

A wy co o niej sądzicie?
Mam nadzieję, że nie jest taka zła.


***


Ominęłam aż 2 środy... 
Jako odrobienie strat dodaję 2 piosenki




i



Tak więc to tyle na dziś. 
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Piękna szkatułka :) Ma takie subtelne, przyjemne kolory. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!