sobota, 28 września 2013

Czapka - smerfetka

Witajcie! 

Dzisiaj chcę wam przedstawić czapkę. Czapkę robioną na drutach z "Olympia" Lany Grossy koloru 205 czyli turkusowo-czarna bardzo mi się spodobała. Pierwsza czapka nie jest zła :)
Oto efekt:


Taka długa :P Miała wyjść jak smerfetka.... Cóż mnie efekt zadowala i będę ją nosić.
A tak oto wygląda na łepetynie :)


Nie. Nie umiem robić zdjęć... Przede wszystkim sobie... Ale post nie o tym. 
Wg mnie gdybym zrobiła jakieś wzory typu warkocz itp. to by było już za dużo. Paski, które są efektem cieniowania włóczki wystarczają mi :)

To chyba tyle. Mam nadzieję, że wam się czapka spodobała. 
Pozdrawiam, Paula.


Ach! Jeszcze jedna sprawa! Wielce dziękuję wam za 30 obserwujących! Jak to ostatnio okrągłe liczby wybijają! Następny post będzie 80, jest 4241 wyświetleń i 333 komentarze :) Tak. Komentarzy nie jest okrągło, ale co tam!

Dziękuję!


4 komentarze:

  1. Prześwietna jest :) i najważniejsze, że będziesz ją nosić (w sumie też bym nosiła xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :D Czemu twarz jest "ocenzurowana" ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super, uwielbiam takie czapki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!