czwartek, 22 sierpnia 2013

Stefan superheros!

Dzisiaj zaprezętuję wam mojego obrońcę! Stefana:


To mój superbohater. Tło miasta pasuje idealnie :). Tak właściwie to jest tylko (aż!) obrońcą kluczy! 


Myślę, że dorobię mu dziewczynę :D

Te niebieszczaste oczęta!  I zielone gatki :D . Każda dziewczyna leży u jego stóp!
Dostałam znów nominację, ale nie będę odpowiadac na pytania bo troszkę to wg mnie było by nie "na miejscu". Nominację dostałam od:

www.violetta-is-my-life.blogspot.com .

Ale ona dastała ją od  www.diy-by-lexi.blogspot.com czyli od jej drugiego bloga. A tam dałam jej ja.

Zaczynam serię by w postach daję nurkę zawsze w środy :)

12 komentarzy:

  1. Fajny blog :D

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ! ja bym na pewno podrywała ehheh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D
    Świetny ♥
    Ja miałam podobnego tylko że czarnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sama miałam kiedys podobnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha genialny i mam moje ulubione imię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny , taki to fajniejszy nż kupny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo faajny ;3 idealnie pasuje do kluczy. C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:)
    zapraszam serdecznie na mojego bloga i do wzięcia udziału w konkursie :) Do wygrania ciekawa biżuteria z modeliny i możliwość wyboru nagrody :) http://cudawianki0.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!