niedziela, 18 sierpnia 2013

Sposób na odnowieie starego zegarka.

Witajcie, alebo jak jaa to mawiam "Wochum"
Dzisiaj przynoszę wan zdjęcie zegarka.
Zwykły zegarek, ale ma już swoje lata wyblakł mi pasek.
Chciałam na początku uciąc i zrobic pasek "jodełką" z muliny lecz pomysł spotkał się z odmową rodziców.
Koniecznie musząc odnowic pasek., oplotłam go satynowym sznurkiem (obiecuję miesiąc bez satyny bo was nią zamęczam ) .
Koniecznie makarama! Żółty z różowym dał interesujący zestaw kolorów, który nie będę oszukiwac - przypadł mi do gustu.

Wygląda on teraz tak:


Ok. W tle pasek od pokrowca na aparat. Zdjęcie robione poczas czytania w parku :P
Pozdrawiam.

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!