sobota, 10 sierpnia 2013

Mania satyny cz.3 Zbliżamy się do końca

Przed ostatnia bransoletka z satyny, którą wam prezętuję.
Taka o tym razem dla wuja:


A już niedługo:
  • ostatnia bransoletka z satyny
  • nowy rodzaj twórczości
  • bluzki dwie co są moje i były białe a teraz są kolorowe
Pomyślcie czy byście chcieli na coś tutorial bo nic mi się nie chce i potrzebuję motywacji.
Przygotowałam niedawno coś co będę chciała nazwac banerem czy jakoś tak. Będzie to występowac zamiast nagłówka. Bądźcie co do tego czegoś wyrozumiali, bo grafiką bawiłam się pierwszy raz ( po zal lekcjami informatyki gdy mieliśmy rysowac w paint'cie swoje logo.)
Obrazek ten jest tworzony w paint'cie i gimp'ie.
Oceniajcie go ale łaskawie...
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Wygląda genialnie ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bransoletka :) Idealne kolory jak dla faceta :) Pozdrawiam!!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!