czwartek, 1 sierpnia 2013

Bransoletka!

Taka ja ostatnio jestem makramowa strasznie!
Stworzyłam bransoletkę, która składa się z sześciu gróbych sznurków (można zastąpic satynowym sznureczkiem) po 2 z każdego koloru.
Oto i ona:


 Tak wygląda jedna strona,


a tak druga.

Przepraszam za różnicę kolorystyczną. Kolorki naturalne to te ze zdjęcia drugiego.

Pytanie!!!
Chcecie na nią tutorial?

A teraz z innej beczki. 
W moim domu pojawił się gośc.
Pamiętacie mojego szczura - Regusia?
Jest już megaśny i wygląda tak :

 

Wielki jest!
Ale to nie o nim teraz powiem! Jest mała. Jest czarna i ma tylko 2 tygodnie życia za sobą. Ma na imię Lili.
Oto ona:


Zdjęcie w tym samym miejscu i na tej samej dłoni dla porównania.

Reguś ma rok i 4 miesiące, a Lilcia kończy 3 tydzień! Jest u mas drugi dzień! Masakryczna różnica wielkości i wieku. Czyż ona nie jest słodziuteńka?

Pozdrawiamy ja, Reguś i Lili.



6 komentarzy:

  1. oo ale fajna bransoletka ;))
    super szczurki :*

    buziaki, zapraszam do mnie ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No bransoletka jest super i bardzo oryginalna w dodatku. A lili przeslodka ^^ (regus oczywiscie też)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ♥
    Śłodki sczurki tak ja chcę tutka /:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna:)
    A szczurki przesłoskie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna bransoletka :)
    Urocze szczurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna brans :D Taka niepowtarzalna ^^
    Szczurki urocze :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!