wtorek, 30 lipca 2013

Upały, desz, wyprawa na działkę

Tak... Polskę ogarnęły upały... Jak kraj długi i szeroki wszystkim nic nie chce się robic bo gorąco. Minionej nocy padał deszcz! Temperatura zrobiła się znośna, ale śladów nie ma żadnych bo ziemia tak wysszona, że od razu wszystko wsiąkło. Byłam na działce i robiłam zdjęcia (które będoą na moim google+ albo i też się nie pojawią )
Ze zdjęc pokażę wam tylko bransoletkę "w połowie z odzysku"
Post znów zawiera lokowanie produktu, ale tym raze innej gazety. Mianowicie W.I.T.C.H. (bo każda z nas miała co najmniej jeden egzemplarz)
Gwiazdki są z jednej bransoletki, która była dodatkiem do któregoś z numerów. Z tego wychodzi, że jedyne co zrobiłam to makrama. I tak też jest! Proszę oto fotki :


Na zielonym płotku :)
Pozdrowienia!

4 komentarze:

  1. Lokowanie produktu, haha:)
    Swego czasu kupowałam namiętnie ten magazyn, bo był naprawdę ciekawy a redakcja nie lała wody (jak ja na testach:).
    Bransoletka wyszła bardzo przyjemnie, makrama jest rowniutka :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!
    I to sie nazywa recykling^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbierałam też i mam taką bransoletkę . Nie chcę sie chwalić ale mam tych gazetek 94 :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!