poniedziałek, 1 lipca 2013

Kolczyki z gazety, czyli jedna zpierwszych szydełkowych zabaw :) Ten post zawiera lokowanie produktu :)

Tak! Kolczyki! Z gazety "Bravo" (lokowanie! Mówiłam!!!)
Takie zwykłe i tak strasznie dziurkowane, a miały byc bez dziur! Może ktoś kojaży, wakacje rok temu, w gazecie takie same jakby kontury...


Jesteś! Zapomniałam o ankiecie! Zdecydowanie muszę poprawic jakośc zdjęc i szatę graficzną...
WAŻNE PYTANIE!!!
Kto wie jak dodac zdjęcie lub coś innego na tło zamiast standardowego "Bloggerowego"?
Nad jakością zdjęci pracuję... Widzę jak wielki mam z nimi problem... Nigdy nie umiałam ich robic :( Ludziom ucinałam głowy, i wszystko inne rozmazywałam...

6 komentarzy:

  1. Urocze kolczyki :D
    A co do tła :
    Układ>projektant szablonów> tło> przy obrazku z miniaturką obecnego tła jest strzałeczka, klikasz na nią> prześlij obraz> i wysyłasz jakieś zdjęcie z komputera c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie kupuję od dawna bravo. Dla mnie to strata pieniędzy (kiedyś kupowałam każdy numer), a nawet nie ma żadnych ciekawych dodatków ani artykułów ;p
    A co do wgrania zdjęcia, to Cynamonowa już mnie wyprzedziła i napisała co i jak :]
    A jak coś to dopiszę, że najpierw wchodzisz w układ, nad układem bloga (wszystkie zdj. itp.) jest link do Projektanta Szablonów. A potem to już tak jak pisała Cynamonowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na kolczyki z gazety to bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!