poniedziałek, 8 lipca 2013

Ile nie pisałam???

Wszystko przez to, że oddałam się wakacyjnym podróżom :)
3 dni u stryjostwa i 2 w Stolicy (jakie to miasto jest wielkie!!! ~ przy nim Tarnów to wioska)
W każdym razie przed wyjazdem zrobiłam taką o to bransoletkę :




3 wstążeczki i 3 nitki muliny. Bez obaw! Wszystkie nierówności się wygładziły i nie ma już takich wypukłości :)
Przy okazji kupiłam sobie "Mille II" 501 i 504 :) Będą "oczorąbne" mitenki :D

Przy okazji. AmiQs w Warszawie ma nową siedzibę ( Towarowa 35 )
Pozdrawiam :)
I jak nowa czcionka?

11 komentarzy:

  1. Super

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- skomentujesz ;) będzie miło

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, a ta czcionka - świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ladna<3
    Zdradzisz jak ja zrobilas?
    Jak nie publicznie to na email takretywna2@gmail.com
    z gory dzieki^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czcionka o niebo lepsza ;) Bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czcionka jest super ^^ A ta bransoletka też świetna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miałaś fajny nowy gadżet na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czcionka super, bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czcionka bardzo ładna a bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;))) czcionka jak i bransoletka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!