piątek, 28 czerwca 2013

Stare i długie.

Na początku nie byłam pewna czy dodawac tego posta na bloga. W końcu się zebrałam i go piszę. Mam kompletny brak weny... Coraz dłuższe odstępy między postami... Wiem... Bransoletka nic szczególnego bo tylko nawleczone koraliki i magnesy. Ale ile tych koralików! Dla porównania. Długośc tego wężyka koraików ma mniej więcej tyle co wysokośc drzwi bo "przykleiłam" ją na framudze (tak to się chyba nazywa) i było na całej jednej stronie.
Dobra, dobra! Już nie przedłużam tylko foty wstawiam:



Zwinięta na mojej łapce...

O ile się nie mylę, to jest 24 magnesy i  9 koralików między każdym z nich.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Piękne, kiedyś sobie taką podobną w Bułgarii kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taką bransoletkę kiedyś :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna branoletka. Fajny blog. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał to dużo tych koralików nawlekłaś! Świetna bransoletka .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klikniesz wlink sheinside a moim blogu? Bardzo prosze..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!