sobota, 1 czerwca 2013

Skupmy się na czymś innym i kimś innym + Liebster Blog.

Wczoraj wracałąm do domu z Krakowa i praktycznie cały czas( z przerwami na mruganie itp. ) gapiłam się w chmury...
Chury! Piękne chmury! Polecam wam taki rodzaj odpoczynku! Przez 1 godzinę 10 minut patrzyłam na nie a gdy zasłoniły mi je ekrany byłam taka jakby zabrano mi kawałek duszy!
Zakochałam się w chmurach!

Chcę wam pokazac dzisiaj oto takie coś:




Oto bransoletka!
Warkoczyk z łańcuszkiem.
Całkiem fajnie mi wyszła.
Dobra do eleganckiego stoju i na co dzień!

Sprawa nr. 3

Ola Voliereen, która prowadzi bloga : http://modelinowa-volie.blogspot.com nominowała mnie do Liebster Blog. Za to bardzo jej dziękuję!
Pytania od Oli:



1. Interesujesz się geologią? Jeśli używasz koralików z jakichś kamieni szlachetnych, napisz jakich.
2. Czytasz książki? Jeśli tak, to jakie ostatnio przeczytałaś?
3. Czego najbardziej nie lubisz w blogowaniu?
4. Jak zaczynałaś się promować?
5. Który kraj podziwiasz? Za co?
6. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała milion, a rodzina i przyjaciele by Cię zostawili?
7. Wierzysz w szczęście, przesądy?
8. Ulubione słodycze.
9. Rzecz, której nigdy w życiu byś nie zrobiła.
10. Co sądzisz o sporcie?
11. Coś, za co siebie nie lubisz.

Odpowiedzi :
1. Nie zbyt mnie pasjonuje geologia, ale kilka razy byłam na wystawie minerałów i zakupiłam kilka kamyków półszlachetnych. Na razie nic z nich nie powstało.
2. Czytanie książek? Lubię, ale ostatnio czytam tylko lektury szkolne. Ostatnio przeczytałam tylko "Romeo i Julia" - to jest tak strasznie nudna nie polecam!
3. W blogowaniu nie lubię samego faktu ( który jest od niedawna ), że jak wchodzę na bloggera i pisze mi, iż nikogo nie obserwuję. Po za tym nic.
4. Zaczęłam dodawac olinkowane zdjęcia na www.zszywka.pl, ale przede wszystkim to dużo komentowałam i już pierwszego dnia na liście obserwowanych miałam 30 blogów.
5. Podziwiam między innymi Hiszpanię, którą tata mnie "zaraził".  Podziwiam za piękno, za zabytki i za długą ławeczkę :) Podziwiam także moją ojczyznę za sam fakt bycia cząstką mnie. Podziwiam Polskę za ludzi :) za nich najbardziej!
6. Nie wiem co bym zrobiła. Podejrzewam, że zrobiłabym wszystko by ich odzyskac, a jeśli nie wydałabym na to wszystkiego to kupiłabym sobie filc, modelinę, koraliki (ogółem wszystkie potrzebne materiały do hand made), płyty ulubionych zespołów np. Power of Trinity.
7. Szczęście - tak, przesądy - nie. 
8. Wszystkie, ale nie lubię żelek "haribo"
9.Nigdy nie skoczyłabym na bunje, a nawet o tyczce.
10.Sport? Zależy jaki. Lubię hokej na trawe, ale nie lubię siatki.
11. Nie lubię siebie za częsty brak powagi! Nie mam zbyt dużo powodów do nielubienia siebie, ale powaga to główny powód do właśnie to co wyżej napisałam. Po za tym lubię swoją "innośc"

Nominuję:
http://juliasfactory.blogspot.com/
REMARKABLE MADE
http://modelinowewariacje.blogspot.com/
http://modelina-i-paulina.blogspot.com/
http://modelinka10024.blogspot.com/
http://anythingelseee.blogspot.com/
Rebellious handmade
http://agistanera.blogspot.com/
Fashion word
http://diybykinga.blogspot.com/

Dziękuję za nominację, zapraszam do zabawy.
Pytania ode mnie.

1. Czemu zajęłaś się blogowaniem?
2. Co cię motywuje do tworzenia?
3. Co sądzisz o modzie?
4. Lubisz to co robisz?
5. Co lubisz prócz blogowania?
6. Lubisz sukienki?
7. Najdziwniejsza rzecz jaka ci się przytrafiła?
8. Byłaś uczestniczką jakiegoś dziwnego zdarzenia?
9. Jaką książkę polecasz?
10. Co byś w sobie zmieniła?
11. Zrobiłaś coś karalnego?

Wiem ostatnie pytanie jest dziwne, ale nie miałam pomysłu ~.~

Mimo iż zamieściłam tylko 11 linków to proponuję by każdy kto przeczyta tego posta ( jeśli tylko chce ) niech uwzględni swoją nominację. Czyli nie ważne czy jesteś wymieniony powyżej to i tak cię nominuję :)
Pozdrawiam Paula.
Ps. Ciekawe czy ktoś przeczytał cały post?

9 komentarzy:

  1. Fajnyyy blog
    Gratuluję nominacji :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka :) Dzięki za nominacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bransoletka czy mogłabym cię prosić o nominację plis zapraszam na mojego bloga http://pi-sanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Chciałabym cię zaprosić do mnie na konkurs na najlepszą własnoręczną biżuterię . Do zajęcia są 3 miejsca .
    1 miejsce - dyplom i polecę twojego bloga na 3 innych i skomentuje 5 twoich postów ,
    2 miejsce - dyplom polecę twojego bloga 2 innym i skomentuje 4 twoje posty
    3 miejsce - dyplom polecę twojego bloga 1 osobie i skomentuje 3 twoje posty
    SERDECZNIE ZAPRASZAM , MAM NADZIEJĘ , ŻE WEŹMIESZ UDZIAŁ W TYM KONKURSIE http://pi-sanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna bransoletka ;))
    obserwujemy>??? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!