sobota, 15 czerwca 2013

Ojojojojojoj

Dzisiaj mam dla was naszyjnik buteleczkę i krzywy krem x2 :D
Zacznę może od buteleczki.
Taka zwykła buteleczka:



3 kwiatuszki (niebieski zlał się z kolorem butelki) i liście.

Temat nr. 2
Babeczki, do których podstawy zrobiła autorka tego bloga , a ja nałożyłam krem:



Zielona podstawa, truskawka, czerwona posypka i niebieski krem - kolorów tu nie brak :)

Krem był za żadki bo akryl i klej "Magic" były troszkę płynniejsze niż byc powinny.

Za to ta babeczka krem ma już dobry bo znalazłam resztkę jakiegoś kleju, który był mniej płynny (nazwy nie zapamiętałam)



Podstawa fioletowa, a krem bez udziwnień.
Nie tak źle mi wyszły te kremy jak na pierwsze nałożenie :)
Pozdrawiam w tą sobotę (w którą muszę iśc do szkoły na jakiś głupi piknik D: )
Paula.
Ps. Przepraszam za tak długi jak na mnie brak postów!

Aha! I zapomniałabym! Jeszcze pączuś! 
Polewa - ja
Angelika - ciasto 



Dobrze, że sobie przypomniałam o nim :)
Pozdro jeszcze raz i udanego weekendu! 




6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!