czwartek, 6 czerwca 2013

Mega wielgachny post

Hejoł!
 Przychodzę dzisiaj z postanowieniami.
NIGDY WIĘCEJ NIE ROBIĘ MAKRAMY Z MULINY!!!
Wam też radzę nie robic.

Neony ciągle w modzie więc i ja spróbowałam oto efekt makramowej (mulinowej- ostatniej takiej bo makramy z muliny się nie robi) bransoletki z neonowymi koralikami :





Zapinana na pomarańczowy koralik. W realu nie wygląda aż tak źle!
 Teraz, naszyjniki, które nie mogły czekac. Jeszcze nie wypalone ale ja już muszę je dodac! O ja niecierpliwa!
 Dwie babeczki wątpliwej urody:



Bita śmietana wygląda jak coś czym nie jest :(

I babeczki moich przyjaciółek :




Kurczę :( Liczyłąm na to iż  to pierwsze zdjęcie się odwróci bo go nie odwracałam.

Później lizak wg tutorialu Rebellious handmade :


Next kot mało koci:


A na sam koniec moja chluba panda z serduchem :




Nie wyszła tak źle :)

Więcej moich postanowień, których jak nie dotrzymam to macie mi zniszczyc psyche ( bardziej niż mam - w końcu słońce wyżarło mi mózg :D ). 
Postanowieniami mymi jest:
~ Wytrwale cwiczyc lepienie z modeliny.
~W najbliższym czasie zkończyc kolczyki do tęczowej bransy
~Naprawic myszkę z pierwszego posta

Pozdrowienia! Wiecie, że już od 2 dni nie padało???
Przypominam o ankiecie i spadam bo już nie wiem co napisac :)

5 komentarzy:

  1. Świetne babeczki, a ta bransoletka jest cudowna ! Mnie się bardzo podoba, masz dużą wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bransoletka i słodka ta panda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że dałam za dużą temperaturę i się wszystko zwęgliło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!