sobota, 8 czerwca 2013

Coś nowego.

Serdeczne pozdrowionka ~.~
Wreszczie po zimnie ubrałąm krutkie spodenki :) Wreszcie ciepło!

A czy wy wiecie co dzisiaj jest?
Dziś dzień mało szczególny, ale ten post ( tak! Ten który właśnie czytacie ) nosi numerek 50.!

A, że przyjechała do mnie babcia ( która też jak moja mama i ja bawimy się takimi twórczymi rzeczami ) i powiedziała bym zakupiła jej i sobie po 3 sutaszowe sznurki po 2 metry dla mnie i tyle samo dla niej. Pierwszy kolczyk zrobiłam zwykłą nitką koloru białego. Później poszłam po nitkę do sutaszu i wyszło lepiej.
Efekty?
Proszę:


Tak. Zdecydowanie w tym po prawej widac białą nitkę.


Różowy filc jako podszycie. Ja jestem dumna. Jak na pierwszy raz to mnie się podoba. 

Cytat na dziś :
"Ludzie poświęcają całe życie by odkryc sens życia. Gdy już to odkrywają nazywamy ich zdziwaczałymi dziadkami który wyrywają sobie siwe włosy z głowy i mówią ~Nic nie ma sensu.

Cytat jest mój. Pozdro :)

6 komentarzy:

  1. ale piękna robota *...* podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!

    KOMENTUJĘ WIĘC LICZĘ NA RO SAMO!!!

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle, ja igły tyko do modeliny używam. Poza tym czasem haft matematyczny, ale sutasz to dla mnie czarna magia. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to bardzo ciekawie, choć na początku myślałam, że te kolczyki są zrobione z modeliny xD

    przesolone-pomysły.blogspot.com - dopiero zaczynam, ale serdecznie zapraszam (blog o tematyce masy solnej)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz ro robota profesjonalna, sutasz jest czymś przepięknym, ale ja się za to jeszcze nie bralam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!