wtorek, 4 czerwca 2013

Bransoletka w kolrach tęczy :)

Znów zmno, chłodno i deszczowo...
Po prostu pogoda pod psem! Ja jak tu cokowiek zrobic??? Światła brakje bo chmury, a nienaturalnego chyba nikt nie lubi... Mam dośc tej "cudownej" wiosny! A lato ma byc deszczowe! U was jak???
Pewnie podobnie... Na otuchę dodaję tęczową bransoletkę. Ostatnio coś przynudzam z tą makramą...

Bez dalszego przedłużania. Oto bransoletka:




Sznurek cieniowany i całkiem fajny efekt ~.~
Pozdrawiam i tęcza niech wyjdzie sama w krótce!

9 komentarzy:

  1. ja tam uwielbiam taką pogode ;)
    świetna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bransoletka. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ładna. Moja koleżanka ma gumki na aparacie w kolorach tęczy. W pasku bocznym widzę, że napisałaś "modelinow-voile.bogspot.com" Powinno być modelinowa-volie.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, kocham tęcze w biżuterii :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, zakochałam się w tej bransoletce ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!