niedziela, 26 maja 2013

Pytania, odpowiedzi, życzenia. Ogółem, wszystko!

Zacznę od odpowiedzi co to było wo coś na zdjęciu w poprzednim poście.
Były to klocki "lego mindstorms".

Po tej odpowiedzi, ostrzegam, że post dłuuuugi dzisiaj będzie!

Teraz zadam pytanie, a właściwie dwa pytania.

1.Lubicie pandy???

Ja je uwielbiam!
Przecie, one są takie słodkie!!!

2. Wicie jak połączyc muzykę z pandą???

Odpowiedź : Słuchawkami :D
Np. Tak:




Jaram się słuchawkami! Siedzę i wrzeszczę:
"PANDA!!!"

Czas na....(tu powinny byc bębny, ale nie ma) ... Życzenia dla każdej mamy, która ma dzisiaj swoje święto!

Drogie mamusie! My - wasze dzieciaczki - życzymy wam w tym szczególnym dniu radości, miłości grzeczniejszych piociech i kasy XD
Mam nadzieję, że nikt nie zapomniaj o święcie wszystkich mam i złożył życzenia i dał jakiś drobny upominek!
Tym razem u mnie na niebiesko :



Zapinana na szafirowy koralik z dwoma jasnnymi koralikami dla ozdoby.

Dobra post nie był tak długi jak miał byc, ale i tak jest dłuższy niż normalnie!
Pozdrawiam, Paula :)


16 komentarzy:

  1. super słuchawki, też dziś kupiłam ale takie żółte wtykane do uszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słuchawki!! Aż na Bestach ktoś dodał ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. marze o takich słuchawkach !

    OdpowiedzUsuń
  4. Te słuchawki są mega! :D
    Fajna bransoletka. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie słuchawki :>
    Świetna bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te słuchawki są po prostu boskie *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchawki super^^
    A ja z podziękowaniem przychodzę.
    Za pomysł na posta.
    Chodzi mi o twój ostatni komentarz u mnie.
    Rady, pytania?
    Odpowiem na wszystkie^^
    Tylko prosze wyślij mi je na email takreatywna2@gmail.com
    jeśli zrobisz to do jutra- post z odpowiedziami i radami pojawi się w piątek.
    Chodzi o to, że nie bardzo wiem od czego zacząć tj. nie wiem co najpierw wytłumaczyć.
    Z góry dziękuję:)
    TaKreatywna

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne słuchawki *.*
    I MUST HAVE IT!
    A co pand też je lubie
    PANY, PANDY EVERYWHERE ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sluchawki. Genialnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!