wtorek, 23 kwietnia 2013

Tutorial na pierścionek

Tutorial na pierścionek w posta Stare dzieje.

Potrzebne będą:

  • żyłka
  • duży (najlepiej płaski) koralik
  • noożyczki
  • małe szklane koraliki



Utnij ok. 1 metra żyłki, nawlecz na nią 3 koraliki




 Prez czwarty przewlecz oba końce




Na każdy koniec nawlecz po jednym koraliku




I ponownie przewlecz dwa końce żyłki przez jeden koralik.
Powstanie taki wzór:




Powtarzaj czynność aż powstanie długi "wąż"
Duży koralik wraz z "wężykiem" powinien mieć długość taką jak obwód naszego palca



na każdy koniec nawlecz kilkanaście koralików ( ja dałam 14)




Nawlecz duży koralik na oba końce:




Teraz nawlecz tyle samo koralików co poprzednio




Przewlecz przez pierwszy koralik.
Zawiąż dosyć mocno (można skleić końcówki np. "kropelką")
Odetnik resztę żyłki i ciesz się pierścionkiem :)




Mam nadzieję, że tutorial jest czytelny i w miarę zrozumiały :)
Pozdrawiam w ten piękny poranek.

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!