sobota, 6 kwietnia 2013

Limeryk.

Nie byłabym sobą, gdybym się nie pochwaliła!

Zapisałam się na konkurs o Wisławie Szymborskiej.
Było kilka kategorii m. in. : 
  • limeryk
  • quiz
  • prezentacja multimedialna
  • poezja śpiewana
Ja jak łatwo się domyślić poszłam na limeryk.

Było ich wszystkich 10. 
W tym mój, który brzmiał tak:

Gdzieś na ulicy w Krakowie,
ktoś pisał słowo po słowie,
Powstały tomiki,
W takt Elli F. muzyki,
I nawet sam pan Nobel już to wie.

Bardzo się zdziwiłam gdy okazało się, iż zajął on...
... I miejsce!
A wy?
Jak oceniacie mój limeryk?

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!