czwartek, 10 stycznia 2013

Konfrontacja staroci i nowości....

Ojojoj... Długo mnie nie było ale czekanie się opłaciło~.~ Dodam coś i nowego i lekko podstarzałe
Zacznijmy może chronologicznie:
wrzesień 2012:
Do mody wróciły popularnie nazywane bransoletki przyjaźni czyli makrama. Ja ponieważ jestem fanką noszę je ciągle nawet teraz (bo mulina wiecznie modna ). Obecnie mam ich na ręce 10 sztuk.
Tu z góry wielkie podziękowania dla Dasii za wzorki~.~
Cóż jak to bywa nie wszystkie udane..... (tzn. moje nie wszystkie są udanie:)
1.01.2013:
Artystyczna wizja ulicy widocznej z Góry Marcina (wiatr mi rozmazał światło)
Jakby nie patrzec bardzo artystycznie:)
4 stycznia br.:
Okładka z sówką . Tu także składam podziękowanie Kindze za inspirację:
,
a w środku wierszyki. moje i kiepskie co prawda, ale moich "dzieł" nikt nie czyta...
A teraz mój pomysł tworzony przez ok. tydzień a końca nie widac:
Szybka drzwi

Druga strona czyli księga gości, a poniżej jeden jedyny podpis (obiecuję będzie więcej):

.
To narazie tyle. Pa pa do kiedyś tam 
Paula

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!