środa, 24 października 2012

Początki zawsze trudne

   Heeej!

Zaczynam pisać bloggera by coś ujawnić. Nie chcę być  szarą myszką ,lecz białym szczurem. Wiem, że szczurów nie lubi wiele osób i dla tego ja je lubię! Jestem inna niż wszyscy. Lubię pisać a szczególnie wiersze. Lubię różną muzę np. Reggae ,metal ,rock itp. hmmm... Jest tego dużo:). Mój pierwszy blog którego nie zamierzam go zamknąć. Zawsze lubiłam też różne filmy szczególnie CSI na polsacie i na 13th street. a propos bloga jeśli chcecie go sprawdzić to kliknijcie ten tekst. Będę dodawać całą moją twórczość a pierwszą rzeczą będą....szydełkowe stworki! Ok.3 cm.

3 komentarze:

  1. Możesz dodać jakiś wiersz ? Ja też piszę i chętnie czytam poezję innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka ( narazie ) znajdziesz tutaj: http://mojemiejscemojswiat.blog.pl/

      Usuń
  2. Fajne! Ma nadzieję, że wrócisz do szydełka. To dobre narzędzie, tylko później palce drętwieją. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jestem wszystkim za nie bardzo wdzięczna. Proszę! Nie zostawiajcie linków do swoich blogów! Ja mam już tak, że ZAWSZE patrzę na profil osoby, która zostawiła komentarz.
Komentarze obraźliwe, wulgarne itp. będą usuwane od razu!
Nie wyznaję zasad typu "coś za coś".
Pozdrawiam!